HTML

izraeli túra

Kirándulás

Friss topikok

  • PiciHusi: Jajjj Csaszikám! Annyira jó neked odakint! Én itt szívok a vizsgákkal, de már csak 4 van :D Néha d... (2011.01.21. 10:53) Csütörtök part 2
  • Act!*11: örülök hogy megérkeztél, vigyázzál azért magadra. ;) Csák voltam^^ (2011.01.16. 13:38) Reptér

Linkblog

Archívum

Csütörtök part 2

2011.01.20. 18:46 Császár Tamás

 Na miután végre találtam a szálláson internetet, - a lépcsőfordulóban a sarokban,arccal a falnak és ha megmozdulok megszakad - így villámgyorsan leírom a napom,és kaptok pár képet.

 

Reggel felkeltünk,villámgyorsan amit már lehetett összepakoltuk,reggeliztünk,felhúztuk a zászlót,készítettünk csoportképet. Mentünk melózni,ami nagyon rövid volt, fél 11-ig kellett dolgozni,és utána visszamenni a szállásra,kitakarítani a szobánkat,rendet csinálni és mehettünk ebédelni. Hát olyan jól dolgoztunk,hogy közölték a srácok 3/4 10-kor,takarítsunk ki,aztán mehetünk. Megtörtént.

Az ebéd is nagyon jó volt,bár egy kicsit csípős,úgyhogy volt tűzhányás.

 Fél 1-re jött elméletben a busz, és 12-től lehetett menni ebédelni,úgyhogy nem kicsit rohantam. Szegény hasamnak meg is ártott!:D (majdnem)

A busz sikeresen késett fél órát,úgyhogy vannak rokoni szálak a magyar közlekedéssel!:D

 

Elindult a buszunk,fotóztam csomót!Nagyon jó idő volt!

Megérkeztünk gyorsan,körbementünk Tel Aviv nagy részén,megnéztük a piacot,váltottunk sékert. Egész jól váltják az utcán az eurót.

Ezek után lesétáltunk a partra,aztán vissza a szállásra,hogy elfoglaljuk. 10ágyas szobák vannak,majd töltök róla képet,de még nem fotóztam le. Mint egy diák szállás. Vagy akinek az többet mond, Zánka nyári 4-es. :)

 

Szállásfoglalás után elmentünk sétálni a városba,akkor voltunk a piacon, és akkor vadásztam wifit egy buszmegállóban! A BUSZOKON IS VAN WIFI!!!:D

Holnap reggel irány a Holt- tenger.

A vacsora itt nagyon gáz volt,úgyhogy kihagytam egy gyrosért cserébe!:) Mielőtt bárkinek bármi félreértése volna, csirkerántotthús pitában, zöldséggel teletömve és tipikus gyrosszósszal.

A szálláson is van wifi,bár mire eddig a mondatomig eljutottam, 4szer kellett pozíciót váltanom. Most épp fél lábon állok,és félig a korláton ülök. Kb 30 cm2 mozgásterületem van.

Tallal nem sikerült ma találkoznom,bent fogták a munkahelyén!:( talán holnap!:$

 

Tessék lássék a képek:

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csaszartamas.blog.hu/api/trackback/id/tr982600781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Act!*11 2011.01.20. 21:12:12

Jujj Csasz 1)örülök hogy egyben 2)cucc leszállitva 3) mi történt veled hogy csak egy kép van rólad?:O ugye nem az egoddal van valami gond :P

PiciHusi 2011.01.21. 10:53:57

Jajjj Csaszikám! Annyira jó neked odakint! Én itt szívok a vizsgákkal, de már csak 4 van :D
Néha dobj egy üzit face-n ha ráérsz mert utoljára a szülinapomon beszéltünk (11-én), és az már rég volt! :) Pusszantás és kellemes időtöltést!! :)
süti beállítások módosítása