HTML

izraeli túra

Kirándulás

Friss topikok

  • PiciHusi: Jajjj Csaszikám! Annyira jó neked odakint! Én itt szívok a vizsgákkal, de már csak 4 van :D Néha d... (2011.01.21. 10:53) Csütörtök part 2
  • Act!*11: örülök hogy megérkeztél, vigyázzál azért magadra. ;) Csák voltam^^ (2011.01.16. 13:38) Reptér

Linkblog

Archívum

Reptér

2011.01.16. 13:32 Császár Tamás

Helyi idő szerint 3/4 2-kor szálltunk le!

Sikeresen végigaludtam az utat!A leszállás előtti pár perctől voltam ébren!:)

Hát az egyhelyben ülés fárasztó, kezdem megérteni azokat,akik iskolába járnak. A levegőből nagyon szép Tel Aviv. Kicsit borús az idő,de még így is melegem van pulóverben. Másfél órát kell most itt várnunk a reptéren,mire mindent elintéznek,és jönnek értünk. Ramla-ban leszünk elszállásolva az első három nap, utána Tel Avivban. Kétes infok vannak arról,hogy a szálláson van e Wifi,de én minden tőlem telhetőt megteszek!:D

Az út jó volt, nem is tudtam,hogy ennyire élvezetesek a légörvények!:) Itt köszönném meg Szűcs Laci tanítványomnak,hogy szólt a stewardess-eknek,hogy jövök!:)

A "furcsakülsejűidegesdeéletuntnénit" leszámítva,aki ellenőrizte az útlevelemet,mindenki kedves volt. Szóval most itt dekkolunk a reptéren,de nagyon tetszik!:) Ma elvileg csak elfoglaljuk a szállásunkat és megkapjuk a ruházatot amiben dolgozni fogunk. De hogy mit?! Pirospasz!

Jah igen,arra rájöttem,hogy itt MINDEN NAGYON(!!!!) Drága!

 

Kisütött a nap!:)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csaszartamas.blog.hu/api/trackback/id/tr332587691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Act!*11 2011.01.16. 13:38:20

örülök hogy megérkeztél, vigyázzál azért magadra. ;)
Csák voltam^^
süti beállítások módosítása